Synpunkter och klagomål (Tyck till)

Skriv ut

Kontakta kundtjänst

Telefon: 0247-800 00

E-postadress: kundtjanst@leksand.se

måndag 8.00–12.00, 13.00–15.30
tisdag 8.00–12.00, 13.00–15.30
onsdag 8.00–12.00, 13.00–15.30
torsdag 8.00–12.00, 13.00–15.30
fredag 8.00–12.00, 13.00–15.00
lördag Stängt
söndag Stängt

Synpunkter och klagomål

Kontakt

Så behandlar vi dina personuppgifter

Enligt dataskyddsförordningen (GDPR) har du rätt att få ett registerutdrag, få information om behandling av dina uppgifter, radera eller rätta uppgifter, ta med dig dina uppgifter, klaga till datainspektionen eller begära att behandlingen upphör genom att kontakta kommunens dataskyddsombud (kommun@leksand.se).

Läs mer om hur vi hanterar personuppgifter.

Här kan du som medborgare och brukare lämna synpunkter och klagomål på kommunens verksamheter. Genom att tycka till hjälper du oss att förbättra verksamheten.

Dina synpunkter skickas till ansvarig chef som kontaktar dig om du vill. Du kan välja att vara anonym, men då kan du naturligtvis inte få något svar. Alla synpunkter och klagomål hanteras enligt kommunens administrativa rutiner.

Felanmälan gör du på annan plats

Gäller ditt ärende en felanmälan av till exempel gator, vägar eller belysning hänvisas du till sidan Felanmälan.

Felanmälan

Redovisning synpunkter och klagomål

Sidan uppdaterad: 2019-08-15